Colorado restoranı, ABD’deki en iyi gizli mücevherlerden biri seçildi

Colorado restoranı, ABD'deki en iyi gizli mücevherlerden biri seçildi

BURLINGTON, Colo. (KDVR) – Tripadvisor, Salı günü en iyi restoranları için 2022 Travellers’ Choice Ödüllerini açıkladı. Bu listelerden birinde Burlington’da bir restoran var.

Dish Room Restaurant, 218 S. Lincoln St. ve Amerika Birleşik Devletleri’ndeki en iyi 14. gizli mücevher.

Dish Room, rahat yemek için lüks bir restorandır.

“Armel-Idalia bölgesindeki J&J Farms tarafından burada Burlington ve Berkshire’da tamamlanan High Mountain Plains’ten Wagyu/Angus ailesi tarafından yetiştirilen Wagyu/Angus’u sergilemekten gurur duyuyoruz. Ayrıca In it Heirloom da dahil olmak üzere bölgenin çiftçilerinden yerel ürünleri sergiliyoruz. Organics, Inc., Kleweno Farms & Worden Farms” adlı restoran, web sitesinde paylaştı.

Menü vurguları

İşte listeden öne çıkan bazı noktalar:

• 6 oz fileto bonfile
  • Kore Tatlı Sarımsak Striplin
  • Colorado Berkshire Domuz Pirzolası
  • Izgara Kuzu Guajillo
  • yavaş pişirilmiş ördek bacağı
  • Moğol kaburga
  • bisikletçi Saltimbocca
  • Mac Beaks Chipotle Sosis
  • Deniz ürünleri mantı
  • Tereyağlı ekmek pudingi

Restoranda ayrıca salatalar, makarnalar, sandviçler ve hamburgerler servis edilmektedir.

Dish Room ayrıca Google’da en yüksek puan alan restoranlardan biridir. 4.7 yıldız ve 1.439 yoruma sahiptir.

İncelemeler

Birkaç yorumcu, The Dish Room’un Colorado ve Kansas arasında Interstate 70 boyunca seyahat ederken durmak için harika bir yer olduğunu söyledi.

TripAdvisor’daki bazı incelemelere bir göz atın:

“Biraz vasat gelebilir, ama yemek gerçekten çok iyi. Kocanın özensiz bir Güneyi (füme tavuk, chipotle gouda kreması, Berkshire sosisi, chiles, soğan, piko) ve yanında salata ve fırınlanmış 10 oz New York Strip vardı. Patates Yan çok taze ve turşusu yerel olarak tadı.Biftekler mükemmel pişmişti ve patatesler harikaydı.Kirli Güney lezzet doluydu – sadece tatmin edecek kadar zengindi.Kocanın eski bir modası vardı ve ben de şarap içtim. .Garson kesinlikle nasıl içki yapılacağını biliyordu.Mükemmel!Garsonumuz Jade, harikaydı.Bizi çok kontrol etti, yiyecek ve içecekleri hızlı bir şekilde hazırladı, çok cana yakın ve profesyoneldi.Oraya giderseniz, bizim gibi yapın. :Mutfak için birkaç tur bira al.Menüde var ve eminim personel bunu çok beğenecektir.Burlington her zaman Yol programında olmayabilir, ama durum buysa, The Dish Room’a uğra.Ben kazandım Özür dileme!” dedi Virginia’lı Carol.

“İki haftalık bir gezinin son gecesinde Burlington CO’da kaldık ve iyi bir yemek yemeyi umuyorduk (birkaç yıl önce orada farklı bir yerde yemek yedik ve etkilenmedik). Bulaşık Odası’nı denemeye karar verdik ve Harika bir sürpriz! Servis harikaydı, sunucumuz Christopher Kahn Dost canlısı ve eğlenceli ve yemekler harikaydı!Kocam yüklü patates püresi ve tatlı mısır tamales ile bir sörf yemeği yedi.Tereyağı içinde yüzen 8 büyük karides vardı!Roma somonu yedim akşam yemeği, polenta ve sebzelerle servis edildi. Dün gece tatlıya karar verdim ve Crème Brule’yi denedim (Muhteşem!) Her şey çok lezzetliydi!” Brenda Shark.

“Burlington Colorado’ya gittik ve orada sadece bir gece kaldığımız için ucuz Quality Inn’de kaldık. En iyi yanı, The Dish Room adlı bu harika restoranın hemen yanında olmasıydı. Bir Fransız 75 alabileceğinizden asla şüphelenmezsiniz. kokteyl ve ördek bacağı akşam yemeği ama bu doğru!Bu gizli mücevherde lezzetli yemekler, taze sebzeler ve güler yüzlü hizmet var.Menüde çok lezzetli seçenekler var.Yiyecek ihtiyacınız varsa Route 70 West’te yolda durun, Burlington’da durun ve akşam yemeği yiyin ya da bu harika yerde öğle yemeği!” New York’tan Randy paylaştı.

“Ne hoş bir sürprizdi bu! Akşam yemeği için mola verdiğimizde Moab’a giderken yanından geçiyorduk. Servis harikaydı ve yemekler harikaydı! Zengin menü genişti ve malzemeler tazeydi. Keşke daha yakın olsaydı. Evime.” Oklahoma’dan Ann katıldı.

“Beklenmedik bir yerde ne harika bir yemek! Birinci sınıf, yaratıcı yöntemlerle hazırlanmış taze malzemeler. Ördek ve deniz ürünleri mantı yedik. Unutulmayacaklar. Kendimi kötü hissettiğim tek şey bu restoranın evden 1200 mil uzakta olması. Hizmet A+” idi. Ohio’dan JJ paylaşın.

“Vay canına! Bulaşık Odası bir mücevher. Colorado’da seyahat ederken bazı salatalar için uğradık. Servis, yemek ve atmosferden çok etkilendik. Salatalarımız çok iyi ve tazeydi. Öğle yemeğinden sonra keyif aldık ve bir şeyler yedik. havuçlu kek ve bitti! Uğrayın ve harika yemeklerin tadını çıkarın!” Donna google’da paylaştı.

“Böylesine küçük bir kasabada bulunan böyle bir kuruluşa hoş bir şekilde şaşırdım. Mevsimlik menü, güler yüzlü personelden çok fazla sevgi ve ilgi gösteriyor. Burada birkaç kez yemek yedikten sonra henüz yemek yemedim. Zamandan başka hiçbir şeyiniz yok. Eğlence. Porsiyonlar kaliteye göre çok büyük, bu yüzden fiyat tamamen makul. Bir başka harika avantaj da Pazar günleri sonsuz brunch! Vejetaryen seçenekler: balık ve vegan seçenekler mevcut. Diyet kısıtlamaları: glütensiz seçenekler mevcut,” Google’da Matthew açıkladı.

“Vay be, bu mücevherin I-70 boyunca küçük bir kasabada olacağını kim düşünebilirdi. Bu restoran herhangi bir büyük şehirle rekabet edebilir. Burlington, Colorado’da bir öğle veya akşam yemeği molası ile bir yolculuğa çıkmayı planlıyorsanız, mutlaka uğrayın. tarafından The Dish Room Şef dünyayı dolaştı ve kesinlikle memnun edecek kokteyller ve yemekler için ilham getirdi.Herkes için çok çeşitli ve hatta bir çocuk menüsü var.Bekleme personeli güler yüzlü ve bilgili ve ambiyans da dahil olmak üzere Açık havada ve verandada yemek yemek davetkardır,” diye paylaştı Lauren Google’da .

gizli mücevherler

TripAdvisor’a göre, ABD’deki diğer en iyi gizli mücevherlerden bazıları:

1. Joe, Jepson- Savannah, Georgia’da
  12. Yardi Spice Restaurant – Homestead, Florida
  13. Watson Barbekü – Tucumcari, New Mexico
  14. Bulaşık Odası – Burlington, Colorado

Bulaşık Odası salıdan perşembeye 11:00-20:30, cuma ve cumartesi 11:00-21:30 ve pazar 11:00-14:00 saatleri arasında açıktır.